No es aquel quien más tiene el más afortunado, si no aquel que con lo que tiene se siente afortunado.

jueves, 13 de enero de 2011

Miniprojecte 2.5

 Hola companys i companyes!!
Açò ja s'acaba... i no volia passar l'oportunitat, d'agrair la vostra dedicació a la assignatura, ja que no només he aprés dels apunts o de la meva curiositat per saber-ne més, sinó, que la interacció amb vosaltres en aquesta assignatura ha estat essencial pel meu aprenentatge.
Us adjunto el meu minprojecte per a qui la vulgui mirar i també, per donar per conclosa l'assignatura.
No está exactament igual que la pac que he entregat, però he adjuntat les parts més importants.
Ara només queda saber què tal ens ha anat!!

He trobat més adient, fer-ho d'aquesta manera, ja que sinó, tindria que anar copiant un per un cada punt aquí al bloc, quedaria molt extens, potser massa (com ja em va passar amb les fitxes, que si arribo a saber abans d'aquesta eina l'hagués fet servir!) i no ho veia productiu, així que he fet servir googlesites, per pujar-vos el document i que només tingueu que fer click per accedir a ell.
Per cert, no he posat en aquest document la fitxa, perquè està en una entrada anterior en aquest bloc.

Estic molt contenta d'haver cursat aquesta assignatura, ja que personalment, penso que ha estat igual de costosa, que de profitosa... no dic molt més, perquè seria repetir el que poso a les conclusions de la PAC. Però realment, he après molt i moltes eines molt productives, i això ja ha estat un bon regal.

Si necessiteu qualsevol cosa, aquí estic.

Senser res més, 
moltes gràcies a tots.


No hay comentarios: