No es aquel quien más tiene el más afortunado, si no aquel que con lo que tiene se siente afortunado.

lunes, 13 de diciembre de 2010

Mapa conceptual i proves documentals


Hola companys i companyes!!
Tot i que ja ho he penjat al fòrum, aquí us adjunto el meu mapa conceptual i les proves documentals.

Quan vaig fer el mapa conceptual, en un primer moment, no sabia ben bé com enfocar-ho tot, però al final, i suposo que gràcies la pràctica, i després de fer els mapes conceptuals que portem fets al semestre i amb les orientacions del consultor... tot això ... em van ajudar a tenir-ho clar i enllaçar-ho tot.

I per fer les proves documentals, què voleu què us digui? Vaig gaudir fent-lo
:)

Aquí us adjunto el meu mapa...


I no oblideu de fer una ullada a les meves proves documentals....
clickeu!!

No hay comentarios: