No es aquel quien más tiene el más afortunado, si no aquel que con lo que tiene se siente afortunado.

lunes, 27 de septiembre de 2010

(NTICEDU) Mapa de conceptes i conclusió


Comenta el teu grau de compromís en relació als coneixements previs que has reflectit en aquest document. Fins a quin punt creus que els defensaries davant d’un tribunal? Creus que poden canviar els teus esquemes en un futur proper?

No només crec, si no que espero que canviïn!! Si no canvien, i s’amplien, millor, perquè significa que vaig ben encaminada. Però si s’han de canviar perquè son erronis, cap problema! Això es aprendre.
Equivocar-se i avançar.


Conclusions


Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?

Les meves primeres impressions son bones. És la primera tasca que he tingut que fer aquest semestre que comença, i només em donen ganes de continuar!


3 comentarios:

beleita dijo...

veo que este lugar a cambiado bastante de aire ;P

campanilla dijo...

Hola M.Jose, gràcies pel comentari, jo no tinc mes recursos per fer el mapa conceptual (de moment) espero millorar!!
Que xula la foto del gat!!
salutacions,
ANNA

Anónimo dijo...

Està clar que lo teu són els gats, eh!!
M'agrada molt el blog!
Enhorabona