No es aquel quien más tiene el más afortunado, si no aquel que con lo que tiene se siente afortunado.

jueves, 23 de septiembre de 2010

Comencem??

Hola!

He refet aquest blog, pensava esborrar l'antic que tenia perquè no el feia servir...
Però en lloc d'això he pensat en utilitzar-ho per aprendre amb l'assignatura "Noves tecnologies de la informació i la comunicació en educació" que estic cursant aquest semestre a la UOC.
També i perquè no, aniré posant cosetes que m'agradin per donar-li més "vidilla" i tenir-ho personalitzat, que no només sigui feina! ;)

En quant a feina, penjaré activitats, dubtes, reflexions... tot el que calgui! Espero que tant els meus companys com tots a aquells a qui l'interessi aquest món pugui treure profit! I que entre tots puguem aprendre coses noves, perquè de vegades no tot està en la teoria dels llibres, si no que entre nosaltres, les persones, també podem aprendre de debò... i es que al cap i a la fi, entre persones s'aprèn.



Sense res més,
només dir-te que si passes per aquí, deixa la teva petjada,

Mª José

3 comentarios:

Striper dijo...

Per on?..

Sandra dijo...

ei hola!! li estat donant un cop d'ull al teu blog, i està molt bé!
ens anem veien!

Teresa Tarrés dijo...

M'agrada molt aquest bloc. La foto de la pàgina principal és preciosa.
Aquest missatge em serveix per practicar i quan ho controli més, ja farem el xafader i comentarem les nostres feines tal i com diu en Manel