No es aquel quien más tiene el más afortunado, si no aquel que con lo que tiene se siente afortunado.

jueves, 4 de noviembre de 2010

(NTICEDU) Conclusió miniactivitat 1.3 i 1.5

Per concloure la miniactivitat 1.3 i el debat (1.5) m’agradaria comentar i compartir amb vosaltres, que el meu mapa de conceptes i jo, vam sofrir un canvi conceptual, a mida que augmentava la meva reflexió i aprenentatge, s’afegien complexitats conceptuals. Construint així un nou model mental amb millor coherència i compromís amb les concepcions anteriors. Els conceptes antics, del primer model mental, interactuaven amb la nova informació fins assolir un nivell on la informació que estava aprenent era una informació comprensible i coherent. És va produir clarament un canvi conceptual. Vaig canviar la meva manera d’entendre els conceptes i els marcs conceptuals.

Penso que el meu canvi conceptual va ser tan fructífer perquè era intencional. En un principi era conscient que em mancarien coneixements, i que segurament la meva comprensió envers la teoria era, al menys en part, inadequada, percebent una necessitat de canvi, i això ha fet que el canvi hagi estat significatiu.

I ara, a continuar!!
A per feina companys!!


Mª José

No hay comentarios: